ویدیو های اخر هفته





deathly hollows
















ویدیو های اخر هفته

ویدیوهای آخر هفته

این هفته سه ویدیو برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم. در ویدیوهای این آخر هفته تفاوت خاصی نسبت به سایر ویدیوهای منتشر شده در این بخش وجود دارد که در ادامه توجه شما عزیزان را به آنها جلب می کنم.

ویدیو اول: همانطور که مطلع هستید، . تا به حال تمام ویدیوهایی که منتشر شده که به وسیلهcriss و یا سایر دوستان ساخته شده است موسیقی ای با تم ملایم و غمگین داشته اند. یکی از تفاوت های ویدیوهای این آخر هفته در موسیقی این ویدیو است که کاملا حال و هوایی متفاوت دارد. دوستانی که به یوتیوب دسترسی دارند خواهشا از اینجا اقدام نمایند.

زندگی من، فرمت MP4، حجم ۳۴

زندگی من، فرمت MP4، حجم ۱۷

متن موسیقی

 

ویدیو دوم: تفاوت این ویدیو با سایر ویدیو ها این است که واقعا نمیشه شرحی و وصفی برای آن نوشت، تصاویری و دیالوگ هایی عمیق و تاثیر گذار در کنار تدوین فوقالعاده ویدیو و موسیقی این ویدیو را منحصر به فرد و متفاوت کرده است.

Every thing is change، فرمت MP4، حجم ۱۹

 

ویدیو سوم: برای اولین بار در این وب ویدیو و موسیقی متنی از گوشه های فیلم با کیفیتی عالی برای شما منتشر می شود، خود شما از کدام قسمت فیلم ها برای تصویر و موسیقی متنش بیشتر لذت می برید؟ به شخصه ویدیو و موسیقی ای که برای شما منتشر می کنم را خیلی دوست دارم چون از لحاظ موسقیایی و هنر تصویر سازی عالی طراحی و ساخته شده است. البته از این صحنه ها در فیلم ها کم نیست اما توی ۳ تا فیلم آخر به نظرم این یکی از عالی ترین صحنه ها و موسیقی هاست. این هم تفاوت دیگر ویدیوهای آخر هفته، تصویر و موسیقی متن فیلم ها

Courtyard Apocalypse، فرمت MP4، حجم ۳۸.۵

 

این هم از ویدیوهای این آخر هفته ، همانطور که قبلا گفتم بخش عکس های آخر هفته تعطیل شده است، بنابراین از دوستان خواهش می کنم درباره این بخش دیگر ایمیلی را ارسال نکنند چون واقعا از جواب دادن به ایمیلشان معذورم. پایدار باشید و آخر هفته شادی داشته باشید.

منبع:دمنتو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در شنبه 8 تير 1391برچسب:,

و ساعت 6:0

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: